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Piper Jetprop DL PA-46 – Ano 1993 / 2008 – 3.727 H.T.
REF:
Preço sob consulta
Ano
Horas totais
Assentos
Condição
Localização
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*Ex works
Valor de venda + impostos para nacionalização.
Célula: 1993
Conversão para Jetprop: 2008
2008 Conversion, GARMIN panel, new interior 2009, new paint 2017; pilots seat conversion (I‘m 6‘3“ tall) much more comfortable even with sheepskin seat covers! Low time!! PT6A-21 with ETT 1310 hrs, Shadin ETM since conversion.
Engine: (P&WC PT6A-21)
- 1.310 SNEW (Horas desde novo)
Equipamentos:
- G500 with GAD43e
- Synthetic vision
- Jeppesen charts and Eaton Xferswitch
- GTN750 with Flightstream 510 and GSR56 SATcom
- King WX-Radar on Avidyne EX600
- Stormscope WX1000+
- SATweather
- TAS620
- Kannad ELT
- additional fans in glareshield
- 2x USB
- all seats equipped with LEMO connector.
Performance Parameters and W&B Status:
Cruises FL250 | 248KTAS | using 32GAL/h | Initial climb rate 1500fpm | FL250 in 20 minutes
MRW 1958kg/4318bs
MTOW 1950kg/4300Ibs
EW 1392kg/3069Ibs
MUL 566kg/1248Ibs
MUF 570l/151GAL
PFF 110kg/242Ibs
A aeronave acima é de terceiros, os dados estão sujeitos a verificação.
Performance Parameters and W&B Status:
Cruises FL250 | 248KTAS | using 32GAL/h | Initial climb rate 1500fpm | FL250 in 20 minutes
MRW 1958kg/4318bs
MTOW 1950kg/4300Ibs
EW 1392kg/3069Ibs
MUL 566kg/1248Ibs
MUF 570l/151GAL
PFF 110kg/242Ibs
*Ex works
Valor de venda + impostos para nacionalização.
Célula: 1993
Conversão para Jetprop: 2008
2008 Conversion, GARMIN panel, new interior 2009, new paint 2017; pilots seat conversion (I‘m 6‘3“ tall) much more comfortable even with sheepskin seat covers! Low time!! PT6A-21 with ETT 1310 hrs, Shadin ETM since conversion.
Engine: (P&WC PT6A-21)
- 1.310 SNEW (Horas desde novo)
Equipamentos:
- G500 with GAD43e
- Synthetic vision
- Jeppesen charts and Eaton Xferswitch
- GTN750 with Flightstream 510 and GSR56 SATcom
- King WX-Radar on Avidyne EX600
- Stormscope WX1000+
- SATweather
- TAS620
- Kannad ELT
- additional fans in glareshield
- 2x USB
- all seats equipped with LEMO connector.
Performance Parameters and W&B Status:
Cruises FL250 | 248KTAS | using 32GAL/h | Initial climb rate 1500fpm | FL250 in 20 minutes
MRW 1958kg/4318bs
MTOW 1950kg/4300Ibs
EW 1392kg/3069Ibs
MUL 566kg/1248Ibs
MUF 570l/151GAL
PFF 110kg/242Ibs
A aeronave acima é de terceiros, os dados estão sujeitos a verificação.
Performance Parameters and W&B Status:
Cruises FL250 | 248KTAS | using 32GAL/h | Initial climb rate 1500fpm | FL250 in 20 minutes
MRW 1958kg/4318bs
MTOW 1950kg/4300Ibs
EW 1392kg/3069Ibs
MUL 566kg/1248Ibs
MUF 570l/151GAL
PFF 110kg/242Ibs
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