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Beechcraft King Air – Ano 1981 – 6.395 H.T.
Avião turbo hélice
REF:
AS5553
US$1,295,000.00
Status
Disponível
Fabricante
Beechcraft Corporation
Modelo
KING AIR F90
Motor
PT6A-135
Combustível
Jet A - Querosene
Ano
1981
Horas totais
6.395
Assentos
8
Condição
Usado
Localização
USA
Ano
1981
Horas totais
6.395
H
Assentos
8
Condição
Usado
Localização
USA


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Visão geral
Especificações
Visão geral
*Ex works
Valor de venda + impostos para nacionalização.
Airframe
- Total Time: 6,395
- Total Landings: 6,437
- Basic Empty Weight: 7,236 lb
- Complete Logs: Yes
- Landing Gear Overhaul: Yes
- Landing Gear Cycles Since Overhaul: 33
Engine 1
- Engine 1 Make/Model: PRATT & WHITNEY PT6A-135A
- Engine 1 Time: 2,809 SMOH
- Engine 1 TBO: 3,600
- Hot Section Time 1: 790
Engine 2
- Engine 2 Make/Model
- PRATT & WHITNEY PT6A-135A
- Engine 2 Time: 2,809 SMOH
- Engine 2 TBO: 3,600
- Hot Section Time 2: 790
Props
- Prop 1 Manufacturer: HARTZELL
- Prop 1 Model: HC-B4TN-3B
- Prop 1 Time: 15 SMOH
- Prop 2 Manufacturer: HARTZELL
- Prop 2 Time: 15 SMOH
Number of Blades: 4
Avionics
- Flight Deck Manufacturer/Model: GARMIN G500
- Primary Flight Display 1 Manufacturer/Model: GARMIN
- Multi-Function Display 1 Manufacturer/Model: AVIDYNE EX500
- GPS 1 Manufacturer/Model: GARMIN GTN 750
- GPS 2 Manufacturer/Model: GARMIN GTN 650
- Transponder 1 Manufacturer/Model: GARMIN GTX345R
- Transponder 2 Manufacturer/Model: GARMIN GTX325
- Autopilot Manufacturer/Model: SPERRY SPZ200
- ADS-B
- WAAS
- LPV
- Garmin GMA 35C Audio Panel
- Garmin 510 Flight Stream
- Garmin GDL 69A
- Garmin GTP 59 OAT
- Garmin GAD 43
- Altitude Pre Select
- 406 Mhz ELT
- Sperry Color Radar
Additional Equipment
- Pressurized: Yes
- Flight Into Known Icing (FIKI): Yes
- Inadvertent Ice Protection: Yes
- Heated Windshield
- Oxygen System
- Wing Ice Lights
- Raisbeck Dual Strakes
- Raisbeck High Flotation Gear ● Passenger Headset Jacks
- Factory Freon A/C
- Wingtip Strobe Lights
- LED Position Lights
- LED Taxi/Landing Lights
- Rosen Visors
- Aft Baggage
- USB Charging Ports Cockpit and Cabin
- Dual Folding Executive Tables
- Engine Plugs and Pitot Covers
- 5 Passenger Seats w/ Belted Potty
- Forward Refreshment
- Engine plugs and covers
Exterior
- Year Painted: 1999
Interior
- Year Interior: 1981
- Number of Seats: 5
- Configuration: Passenger
- Galley: Yes
- Galley Configuration: Forward
- Lavatory: Yes
- Lavatory Configuration: Aft
- Interior Notes: New carpet and lower side panels in 2021
Modifications/Conversions
- Dual Aft Body Strakes: Yes
- High Flotation Gear Doors: Yes
Inspection Status
- Phase 1&2 In Progress
- Phase 3&4 Due March 2025
- Gear Overhaul Completed April 2023
- Due Items On Aircraft Status List Sheet Will Be Complied With During Phase 1&2 Inspections
- Airworthy
A aeronave acima é de terceiros, os dados estão sujeitos a verificação.
Especificações
Especificações técnicas
Dimensões
- Potência:: 750 shp
Exterior
- Altura Exterior: 15 pés 1 pol.
- Envergadura: 45 pés 9 pol
- Comprimento: 39 pés 8 pol.
Interior
- Altura da Cabine: 4 pés 10 pol.
- Largura da Cabine: 4 pés 6 pol.
- Comprimento da cabine: 12 pés 5 pol.
- Volume Cabine: 227 pés cúbicos
- Altura da porta: 4 pés 3 pol.
- Largura da Porta: 2 pés 3 pol.
- Bagagem interna: 54 pés cúbicos
Ocupação
- Equipe técnica: 1
- Passageiros: 7-9
Pesos Operacionais
- Peso Máx. T / O: 10950 Lb
- Peso Máximo de Aterragem: 10950 Lb
- Peso operacional: 7500 Lb
- Capacidade de combustível: 3149 libras Lb
- Carga útil com combustível completo: 381 Lb
- Carga útil máxima: 2100 Lb
Faixa
- Intervalo normal: 1235 nm
- Alcance Máximo: 1330 nm
- Teto de serviço: 31.000 pés
Distâncias
- Distância de decolagem: 2775 pés
- Comprimento de campo balanceado: 5400 pés
- Distância de Aterragem: 5292 pés
*Ex works
Valor de venda + impostos para nacionalização.
Airframe
- Total Time: 6,395
- Total Landings: 6,437
- Basic Empty Weight: 7,236 lb
- Complete Logs: Yes
- Landing Gear Overhaul: Yes
- Landing Gear Cycles Since Overhaul: 33
Engine 1
- Engine 1 Make/Model: PRATT & WHITNEY PT6A-135A
- Engine 1 Time: 2,809 SMOH
- Engine 1 TBO: 3,600
- Hot Section Time 1: 790
Engine 2
- Engine 2 Make/Model
- PRATT & WHITNEY PT6A-135A
- Engine 2 Time: 2,809 SMOH
- Engine 2 TBO: 3,600
- Hot Section Time 2: 790
Props
- Prop 1 Manufacturer: HARTZELL
- Prop 1 Model: HC-B4TN-3B
- Prop 1 Time: 15 SMOH
- Prop 2 Manufacturer: HARTZELL
- Prop 2 Time: 15 SMOH
Number of Blades: 4
Avionics
- Flight Deck Manufacturer/Model: GARMIN G500
- Primary Flight Display 1 Manufacturer/Model: GARMIN
- Multi-Function Display 1 Manufacturer/Model: AVIDYNE EX500
- GPS 1 Manufacturer/Model: GARMIN GTN 750
- GPS 2 Manufacturer/Model: GARMIN GTN 650
- Transponder 1 Manufacturer/Model: GARMIN GTX345R
- Transponder 2 Manufacturer/Model: GARMIN GTX325
- Autopilot Manufacturer/Model: SPERRY SPZ200
- ADS-B
- WAAS
- LPV
- Garmin GMA 35C Audio Panel
- Garmin 510 Flight Stream
- Garmin GDL 69A
- Garmin GTP 59 OAT
- Garmin GAD 43
- Altitude Pre Select
- 406 Mhz ELT
- Sperry Color Radar
Additional Equipment
- Pressurized: Yes
- Flight Into Known Icing (FIKI): Yes
- Inadvertent Ice Protection: Yes
- Heated Windshield
- Oxygen System
- Wing Ice Lights
- Raisbeck Dual Strakes
- Raisbeck High Flotation Gear ● Passenger Headset Jacks
- Factory Freon A/C
- Wingtip Strobe Lights
- LED Position Lights
- LED Taxi/Landing Lights
- Rosen Visors
- Aft Baggage
- USB Charging Ports Cockpit and Cabin
- Dual Folding Executive Tables
- Engine Plugs and Pitot Covers
- 5 Passenger Seats w/ Belted Potty
- Forward Refreshment
- Engine plugs and covers
Exterior
- Year Painted: 1999
Interior
- Year Interior: 1981
- Number of Seats: 5
- Configuration: Passenger
- Galley: Yes
- Galley Configuration: Forward
- Lavatory: Yes
- Lavatory Configuration: Aft
- Interior Notes: New carpet and lower side panels in 2021
Modifications/Conversions
- Dual Aft Body Strakes: Yes
- High Flotation Gear Doors: Yes
Inspection Status
- Phase 1&2 In Progress
- Phase 3&4 Due March 2025
- Gear Overhaul Completed April 2023
- Due Items On Aircraft Status List Sheet Will Be Complied With During Phase 1&2 Inspections
- Airworthy
A aeronave acima é de terceiros, os dados estão sujeitos a verificação.
Especificações técnicas
Dimensões
- Potência:: 750 shp
Exterior
- Altura Exterior: 15 pés 1 pol.
- Envergadura: 45 pés 9 pol
- Comprimento: 39 pés 8 pol.
Interior
- Altura da Cabine: 4 pés 10 pol.
- Largura da Cabine: 4 pés 6 pol.
- Comprimento da cabine: 12 pés 5 pol.
- Volume Cabine: 227 pés cúbicos
- Altura da porta: 4 pés 3 pol.
- Largura da Porta: 2 pés 3 pol.
- Bagagem interna: 54 pés cúbicos
Ocupação
- Equipe técnica: 1
- Passageiros: 7-9
Pesos Operacionais
- Peso Máx. T / O: 10950 Lb
- Peso Máximo de Aterragem: 10950 Lb
- Peso operacional: 7500 Lb
- Capacidade de combustível: 3149 libras Lb
- Carga útil com combustível completo: 381 Lb
- Carga útil máxima: 2100 Lb
Faixa
- Intervalo normal: 1235 nm
- Alcance Máximo: 1330 nm
- Teto de serviço: 31.000 pés
Distâncias
- Distância de decolagem: 2775 pés
- Comprimento de campo balanceado: 5400 pés
- Distância de Aterragem: 5292 pés
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- Ano 2018
- 770 Horas Totais
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- 10.500 Horas Totais
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