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Beechcraft King Air C90B – Ano 2000 – 3.741 H.T.
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*Ex works
Valor de venda + impostos para nacionalização.
O Blackhawk XP135A é uma atualização simples para a série King Air 90 que não requer modificação na fuselagem. O
motores originais de primeira geração são trocados por motores Pratt & Whitney PT6A-135A novos de fábrica, sem limite de calendário, garantia do motor. O Blackhawk XP135A desfruta de uma velocidade real aumentada e alcance máximo com menor tempo de subida e menor custo operacional e de manutenção.
New Blackhawk engines
New 5-Blades propellers
Winglet Garmin G1000 cockpit
Incluso no programa de motores JSSI
Motores PRATT & WHITNEY PT6A-135A
- 135 horas desde novo
- TBO: 3.600
Avionicos:
- Garmin 1000 with SVS & GFC700AP
- Dual integrated radio modules, providing WAAS-certified GPS; VHF navigation with ILS
- VHF communication with 16-watt transceivers and 25 khz or 8.33 khz Channel Spacing
- Dual Mode-S transponders with Traffic Information Service (TIS) and (ADS-B) no Diversity
- Dual solid-state Attitude and Heading Reference Systems (AHRS)
- Three-axis digital Automatic Flight Control System
- Four-color Digital Weather Radar with Stabilization
- Integrated Class-B TAWS
- Standby Instrument Package
- Large-format LCD displays – 10-inch PFD’s; 15-inch MFD
- All-digital, dual channel Garmin Flight Control System
- Moving-map MFD with Engine/Fuel Gauge Cluster
- Garmin SafeTaxi Airport Diagrams
- Modular Rack-Mounted LRU’s
- Interfaces for existing Traffic and Lightning Sensors
- XM WX Satellite Weather and XM Radio
- Pilot/Copilot Audio System with Music Input
- Passenger Audio System with Intercom Capability
- Full Reversionary Display Capability
- Synthetic Vision
- Jepperson Charts
- Collins ADF-60
- Collins DME-42
- EVS Wiring Provisions
A aeronave acima é de terceiros, os dados estão sujeitos a verificação.
*Ex works
Valor de venda + impostos para nacionalização.
O Blackhawk XP135A é uma atualização simples para a série King Air 90 que não requer modificação na fuselagem. O
motores originais de primeira geração são trocados por motores Pratt & Whitney PT6A-135A novos de fábrica, sem limite de calendário, garantia do motor. O Blackhawk XP135A desfruta de uma velocidade real aumentada e alcance máximo com menor tempo de subida e menor custo operacional e de manutenção.
New Blackhawk engines
New 5-Blades propellers
Winglet Garmin G1000 cockpit
Incluso no programa de motores JSSI
Motores PRATT & WHITNEY PT6A-135A
- 135 horas desde novo
- TBO: 3.600
Avionicos:
- Garmin 1000 with SVS & GFC700AP
- Dual integrated radio modules, providing WAAS-certified GPS; VHF navigation with ILS
- VHF communication with 16-watt transceivers and 25 khz or 8.33 khz Channel Spacing
- Dual Mode-S transponders with Traffic Information Service (TIS) and (ADS-B) no Diversity
- Dual solid-state Attitude and Heading Reference Systems (AHRS)
- Three-axis digital Automatic Flight Control System
- Four-color Digital Weather Radar with Stabilization
- Integrated Class-B TAWS
- Standby Instrument Package
- Large-format LCD displays – 10-inch PFD’s; 15-inch MFD
- All-digital, dual channel Garmin Flight Control System
- Moving-map MFD with Engine/Fuel Gauge Cluster
- Garmin SafeTaxi Airport Diagrams
- Modular Rack-Mounted LRU’s
- Interfaces for existing Traffic and Lightning Sensors
- XM WX Satellite Weather and XM Radio
- Pilot/Copilot Audio System with Music Input
- Passenger Audio System with Intercom Capability
- Full Reversionary Display Capability
- Synthetic Vision
- Jepperson Charts
- Collins ADF-60
- Collins DME-42
- EVS Wiring Provisions
A aeronave acima é de terceiros, os dados estão sujeitos a verificação.
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