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Cessna T206H Stationair – Ano 2010 – 710 H.T.
Avião monomotor
REF:
AS5571
US$700,000.00
Status
Disponível
Fabricante
Cessna Aircraft
Modelo
T206H Stationair
Motor
Lycoming TIO-540-AJ1A
Combustível
Avgas
Ano
2010
Horas totais
710
Assentos
6
Condição
Usado
Localização
Brasil
Ano
2010
Horas totais
710
H
Assentos
6
Condição
Usado
Localização
Brasil
Galeria do PDF (Não visível na página normal)
Visão geral
Especificações
Visão geral
Descrição
- Em excelente condição
- Piloto + 5 passageiros
Avionicos
- Garmin G1000 IFR Noturno completo
- Tela PFD Garmin 10” (Primary Flight Display)
- Tela MFD Gramin 10” (Multi-Function Display)
- SVT (Visão Sintética do Terreno)
- Painel de Áudio Garmin GMA-1347
- Transponder Garmin GTX-33ES
- Duplo GIA-63W NAV/COM/GPS/WAAS
- GEA-71 Monitoramemto de motor e combustível
- GDC-74A ADC (Air Data Computer)
- Stormscope WX500
- TAS 600 Informação de proximidade de trafego
- TAWS Informação de proximidade de terreno
- Piloto Automático Garmin GFC700
- Sistema de Oxigênio
- Ar Condicionado
- GRS-77 AHRS (Attitude & Heading Reference
System) - Cartas Eletrônicas de Aproximação IFR
(assinatura Requerida)
Célula, Motor e Hélice
- Horas Totais de Célula: 710
- Horas Motor: 710
- Hélice: 710
Exterior e Interior
- Exterior: Branco e Cinza
- Interior: Couro Claro
A aeronave acima é de terceiros, os dados estão sujeitos a verificação.
Especificações
Powerplant | Lycoming TIO-540-AJ1A, 310 hp @ 2,500 rpm |
Recommended TBO | 2,000 hr |
Propeller | McCauley 3-blade, constant-speed, 79-in dia |
Length | 28 ft 3 in |
Height | 9 ft 3 in |
Wingspan | 36 ft |
Wing area | 174 sq ft |
Wing loading | 20.7 lb/sq ft |
Power loading | 11.6 lb/hp |
Seats | 6 |
Cabin length | 12 ft 1 in |
Cabin width | 3 ft 8 in |
Cabin height | 4 ft 2 in |
Empty weight | 2,274 lb |
Empty weight, as tested | 2,355 lb |
Maximum ramp weight | 3,617 lb |
Maximum gross weight | 3,600 lb |
Useful load | 1,343 lb |
Useful load, as tested | 1,262 lb |
Payload w/full fuel | 815 lb |
Payload w/full fuel, as tested | 734 lb |
Maximum takeoff weight | 3,600 lb |
Maximum landing weight | 3,600 lb |
Fuel capacity, std | 92 gal (88 gal usable) 552 lb (528 lb usable) |
Oil capacity | 11 qt |
Baggage capacity | 180 lb |
PERFORMANCE | |
---|---|
Takeoff distance, ground roll | 910 ft |
Takeoff distance over 50-ft obstacle | 1,740 ft |
Max demonstrated crosswind component | 20 kt |
Rate of climb, sea level | 1,050 fpm |
Maximum level speed, 17,000 ft | 178 kt |
Cruise speed/endurance w/45-min rsv, std fuel (fuel consumption) | |
@ 75% power, best economy 20,000 ft | 164 kt/3.5 hr (114 pph/19 gph) |
@ 65% power, best economy 24,000 ft | 153 kt/4.1 hr (97 pph/16.2 gph) |
@ 55% power, best economy 24,000 ft | 137 kt/4.9 hr (85 pph/14.1 gph) |
Service ceiling | 27,000 ft |
Landing distance over 50-ft obstacle | 1,395 ft |
Landing distance, ground roll | 735 ft |
LIMITING AND RECOMMENDED AIRSPEEDS | |
V X (best angle of climb) | 69 KIAS |
V Y (best rate of climb) | 89 KIAS |
V A (design maneuvering) | 125 KIAS |
V FE (max flap extended) | 140 KIAS |
V NO (max structural cruising) | 149 KIAS |
V NE (never exceed) | 182 KIAS |
V R (rotation) | 55 KIAS |
V S1 (stall, clean) | 50 KIAS |
V SO (stall, in landing configuration) | 39 KIAS |
Descrição
- Em excelente condição
- Piloto + 5 passageiros
Avionicos
- Garmin G1000 IFR Noturno completo
- Tela PFD Garmin 10” (Primary Flight Display)
- Tela MFD Gramin 10” (Multi-Function Display)
- SVT (Visão Sintética do Terreno)
- Painel de Áudio Garmin GMA-1347
- Transponder Garmin GTX-33ES
- Duplo GIA-63W NAV/COM/GPS/WAAS
- GEA-71 Monitoramemto de motor e combustível
- GDC-74A ADC (Air Data Computer)
- Stormscope WX500
- TAS 600 Informação de proximidade de trafego
- TAWS Informação de proximidade de terreno
- Piloto Automático Garmin GFC700
- Sistema de Oxigênio
- Ar Condicionado
- GRS-77 AHRS (Attitude & Heading Reference
System) - Cartas Eletrônicas de Aproximação IFR
(assinatura Requerida)
Célula, Motor e Hélice
- Horas Totais de Célula: 710
- Horas Motor: 710
- Hélice: 710
Exterior e Interior
- Exterior: Branco e Cinza
- Interior: Couro Claro
A aeronave acima é de terceiros, os dados estão sujeitos a verificação.
Powerplant | Lycoming TIO-540-AJ1A, 310 hp @ 2,500 rpm |
Recommended TBO | 2,000 hr |
Propeller | McCauley 3-blade, constant-speed, 79-in dia |
Length | 28 ft 3 in |
Height | 9 ft 3 in |
Wingspan | 36 ft |
Wing area | 174 sq ft |
Wing loading | 20.7 lb/sq ft |
Power loading | 11.6 lb/hp |
Seats | 6 |
Cabin length | 12 ft 1 in |
Cabin width | 3 ft 8 in |
Cabin height | 4 ft 2 in |
Empty weight | 2,274 lb |
Empty weight, as tested | 2,355 lb |
Maximum ramp weight | 3,617 lb |
Maximum gross weight | 3,600 lb |
Useful load | 1,343 lb |
Useful load, as tested | 1,262 lb |
Payload w/full fuel | 815 lb |
Payload w/full fuel, as tested | 734 lb |
Maximum takeoff weight | 3,600 lb |
Maximum landing weight | 3,600 lb |
Fuel capacity, std | 92 gal (88 gal usable) 552 lb (528 lb usable) |
Oil capacity | 11 qt |
Baggage capacity | 180 lb |
PERFORMANCE | |
---|---|
Takeoff distance, ground roll | 910 ft |
Takeoff distance over 50-ft obstacle | 1,740 ft |
Max demonstrated crosswind component | 20 kt |
Rate of climb, sea level | 1,050 fpm |
Maximum level speed, 17,000 ft | 178 kt |
Cruise speed/endurance w/45-min rsv, std fuel (fuel consumption) | |
@ 75% power, best economy 20,000 ft | 164 kt/3.5 hr (114 pph/19 gph) |
@ 65% power, best economy 24,000 ft | 153 kt/4.1 hr (97 pph/16.2 gph) |
@ 55% power, best economy 24,000 ft | 137 kt/4.9 hr (85 pph/14.1 gph) |
Service ceiling | 27,000 ft |
Landing distance over 50-ft obstacle | 1,395 ft |
Landing distance, ground roll | 735 ft |
LIMITING AND RECOMMENDED AIRSPEEDS | |
V X (best angle of climb) | 69 KIAS |
V Y (best rate of climb) | 89 KIAS |
V A (design maneuvering) | 125 KIAS |
V FE (max flap extended) | 140 KIAS |
V NO (max structural cruising) | 149 KIAS |
V NE (never exceed) | 182 KIAS |
V R (rotation) | 55 KIAS |
V S1 (stall, clean) | 50 KIAS |
V SO (stall, in landing configuration) | 39 KIAS |
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